Benvingut company
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Benvingut company
Hola company
Primer de tot,benvingut al foro dels superalumnes de joan 23.
En segon lloc,ho sento però no recordo qui ets.vas vindre a l'ultim sopar?No et recordo només amb el nom de toni
Primer de tot,benvingut al foro dels superalumnes de joan 23.
En segon lloc,ho sento però no recordo qui ets.vas vindre a l'ultim sopar?No et recordo només amb el nom de toni
Josep Antoni Lozano Salva- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008
Re: Benvingut company
ES EL LOPEZ CARBAJO.....SUPOSO....QUE ME'L VAIG TROBAR DISSABTE I EM VA DONAR EL SEU CORREU I LI HE PASSAT L'ADREÇA.
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Gràcies guapossss!!
Eyyyy! Lozaa!! ja no t'en recordes de mi. No vaig poder anar al sopar... però et vaig veure al River... portaves molta marxa a sobre...
La pilar si que té bon ull... em poc temps l'he trobada en varios llocs... cosess del destí.. després de tants anys... sembla increible...
Un saludo a la resta de penya del superblog...
N.B.: m'he baixat la foto de la meva classe, però no tinc ni idea de quin grup era (A, B, C, o D) i no m'enrecordo de la meitat de la penya .... Alzheimer???????
A veure si m'ajudeu.....
Un petó
Toni
La pilar si que té bon ull... em poc temps l'he trobada en varios llocs... cosess del destí.. després de tants anys... sembla increible...
Un saludo a la resta de penya del superblog...
N.B.: m'he baixat la foto de la meva classe, però no tinc ni idea de quin grup era (A, B, C, o D) i no m'enrecordo de la meitat de la penya .... Alzheimer???????
A veure si m'ajudeu.....
Un petó
Toni
Toni- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum