Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

HAPPY BIRTHDAY TERE!

3 participantes

Ir abajo

HAPPY BIRTHDAY TERE! Empty HAPPY BIRTHDAY TERE!

Missatge  MONTSE MOLINA Dt Des 09, 2008 6:13 pm

MOLTES FELICITATS WUAPI!
ESPERO KE ELS 39 SIGUIN FANTASTICS, ARA KE T´HAS ALLIBERAT.
PERÒ JO PENSO KE ELS 40 SERAN INOBLIDABLES, AMB ELS SOPARET DEL COLE I SOBRE TOT AMB EL SUPER VIATGE QUE ENS KEDE PENDENT A LLORET!

VAIG ENVIAR MOLTES FOTOS AL CORREU DEL JOSEP FELIS, NO SE SI PER TEMPS O PER FALLO TÈCNIC NO LES HA PENJAT, SUPOSO KE HI HAURÀ RESPOSTA.

SI NO POSIBOL, LES TORNO A ENV¡AR UNA ALTRE COP, PERKE PEL FORO NO M' HEM SURTO.

AU! A PASAR UN BON DIA

PETONS A TOTES I A TOTS

MONTSE
MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 04/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

HAPPY BIRTHDAY TERE! Empty GRÀCIES AMIGÜITOS

Missatge  LaTere Tresànchez Dt Des 09, 2008 6:51 pm

Quin gustasso fer 39 anys i que es felicitin els amics del COLE. Estan sent molt divertit, la veritat.
Tinc moltes ganes de veure les fotos que vas fer Montse.
Com ha apuntat el Lozza, el dia 20 fem una celebració conjunta amb la Pili o sigui que si aquella nit algú surt que es passi pel River ... i així ens entrenem per la sortida a Lloret de l'any que ve....

Ah Toni, moltes gràcies per la felicitació però recorda que al cole ens deiem pel cognom i clar, ara només amb el nom no t'ubico....

BESITOS I GRÀCIES.

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

HAPPY BIRTHDAY TERE! Empty Hola guapa!!

Missatge  Toni Dc Des 10, 2008 11:37 am

Que bé que et senta complir 39....
Us vaig veure al River (no vaig poder venir al sopar), i la veritat es que el temps no ha passat...(hem va fer molta gràcia que la penya em reconegués con el López Carbajo...) Tens tota la raó del món quant dius que al cole ens coneixiem pel cognom (jo soc el lópez), però crec que es hora de canviar un pelet, que ja tenim 39 anyets, per això m'he apuntat al blog com a Toni (alias tonetti).

Aquest divendres tinc soparet amb la gent de la feina, si sortiu ens podem veure pel river... us espero, petarem la xerrada....

Una abraçada...

Toni Wink
Toni
Toni

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

HAPPY BIRTHDAY TERE! Empty Re: HAPPY BIRTHDAY TERE!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum