uuuff!!, kin merdé
4 participantes
Pàgina 1 de 1
uuuff!!, kin merdé
ei, Felis, enhorabona per aquesta cosa tan fantàstica però tan complicada que has parit!!!!
òstia, això es collonut perque podem estar tots en contacte.........però me foto un lio a l'hora de llegir misssatges, de intentar escriure'ls, de saber que és el remitent i qui el destinatari........
com podeu veure la meva experiència en això dels foros es ZERO!!!!
(de fet en aquests moments no tinc clar si estic inciant un nou foro, o un nou tema, o si aquest missatge que estic escribint li arribarà a algú, o si quan premi el botó de "enviar" ho desconfiguraré tot.........jajaja!!!.........bé si és així lofelis ja ens ho arreglarà.
Apa!.......salut per a tot hom
òstia, això es collonut perque podem estar tots en contacte.........però me foto un lio a l'hora de llegir misssatges, de intentar escriure'ls, de saber que és el remitent i qui el destinatari........
com podeu veure la meva experiència en això dels foros es ZERO!!!!
(de fet en aquests moments no tinc clar si estic inciant un nou foro, o un nou tema, o si aquest missatge que estic escribint li arribarà a algú, o si quan premi el botó de "enviar" ho desconfiguraré tot.........jajaja!!!.........bé si és així lofelis ja ens ho arreglarà.
Apa!.......salut per a tot hom
lo xavipujol- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
JO IGUAL
JO TIO SOM TU Y YO FIJO SOM DEL JUAN XXIII
Ja veus, jo tampoc se quan escric on collosn acabara sortint........la culpa es del
cole de no fer informatica.......... o es que som massa vells ja
Ja veus, jo tampoc se quan escric on collosn acabara sortint........la culpa es del
cole de no fer informatica.......... o es que som massa vells ja
Carles Morata- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 03/12/2008
quejiques
Venga, venga, ja serà menos.... Que si alguna cosa vam aprendre a Juan XXIII és a espavilar-nos...
El truco està en passar molta estona toquetejant (eh!!! no sigueu malpensats), principalment en hores de feina com jo ara mateix...
Besitos
El truco està en passar molta estona toquetejant (eh!!! no sigueu malpensats), principalment en hores de feina com jo ara mateix...
Besitos
LaTere Tresànchez- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Quina raó!!!
Ok, tu si que saps... en hores de feina, com jo......
visca la productivitat.
Toni
visca la productivitat.
Toni
Toni- Nombre de missatges : 10
vols dir?
Bè, ja veig que a lo que a algunes els hi van ensenyar al cole es a escaquejar-se a la feina..........kin morro!!!!LaTere Tresànchez escrigué:Venga, venga, ja serà menos.... Que si alguna cosa vam aprendre a Juan XXIII és a espavilar-nos...
Besitos
Escolta Morata, que no som vells tio!!!!..........que estem a la flor de la vida!!!!!!
lo xavipujol- Nombre de missatges : 10
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum