visca lofelis!!!!!
4 participantes
Pàgina 1 de 1
visca lofelis!!!!!
òoooostia felis, ets un crack!!!!...........acabo de descubrir que ja havies explicat amb tot luxe de detalls el tema de penjar les fotos!!!!..........jajajaja!!!!..........kin desastre estic fet!!!!
......ho intentaré amb una foto de quan feiem parvulets, que sortim vestits d'indios, tú, lo marce, lo dolcet,lo sánchez.........i no sé qui més.............
Apa!!!......animeu-vos tots a penjar tooootes les fotos que tingueu de la nostra època d'egb!!!!!!
......ho intentaré amb una foto de quan feiem parvulets, que sortim vestits d'indios, tú, lo marce, lo dolcet,lo sánchez.........i no sé qui més.............
Apa!!!......animeu-vos tots a penjar tooootes les fotos que tingueu de la nostra època d'egb!!!!!!
lo xavipujol- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
BRICONSEJO
Hola Xavi.
Si no te'n surts de penjar les fotos, fes com jo, les hi passes per e-mail al Crack (lofelis) i ell ho fa tot. Es una joia, sobretot pels que en informàtica no en tenim ni idea
Si no te'n surts de penjar les fotos, fes com jo, les hi passes per e-mail al Crack (lofelis) i ell ho fa tot. Es una joia, sobretot pels que en informàtica no en tenim ni idea
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
pobre felis
.......òstia!!!!
Com sou!!!!........pobre felis!!!
No dona no, que segur que ens en surtirem!!!!!......jajaja!!!; veus, lo dels misstges ja ho tinc més o menys apamat (em sembla!!!!!........)
Com sou!!!!........pobre felis!!!
No dona no, que segur que ens en surtirem!!!!!......jajaja!!!; veus, lo dels misstges ja ho tinc més o menys apamat (em sembla!!!!!........)
Jo la vui Jo la vui Jo la vui Jo la vui Jo la vui Jo la vui Jo la vui Jo la vui Jo la vui
Pujooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!!!
Passa'm la foto de parvulets quan sortiem vestits d'indios i la posaré!
Va porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Lo Felis
Passa'm la foto de parvulets quan sortiem vestits d'indios i la posaré!
Va porfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Lo Felis
lo xavipujol escrigué:òoooostia felis, ets un crack!!!!...........acabo de descubrir que ja havies explicat amb tot luxe de detalls el tema de penjar les fotos!!!!..........jajajaja!!!!..........kin desastre estic fet!!!!
vale home vale!!!!
.......no fateixis felis, que l'aniré a buscar a casa de ma mare, la escanejaré i te la pasaré.........jajajaja!!!!
a mi també!!!!!!!!
AL mateix temps me la passes a mi també, que jo he intentat trobar-la i no hi ha manera, i em fa mota ilusió tenir-la.
Vaaaa!!!!! si us plau...!!!
Vaaaa!!!!! si us plau...!!!
loDolcet- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 01/12/2008
impacients!!!....jajaja
.........no patiu, colla d'impacients, que ja la pasaré, perque tot hom es pixi de riure de les pintes que fem!!!....jajajaja
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum