Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tinc rao o no?

5 participantes

Ir abajo

Tinc rao o no? Empty Tinc rao o no?

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dc Des 10, 2008 9:40 pm

Que et sembla tere!Que et tingui que resfregar que es 13 dies més jove.Es bruixa o no?kasa seva la deu de neteja amb aspiradora pq si agafa una escombra automaticament comença a volar per kasa.

Ja meu penso ja que els pantalons que portaras el dia 20 no t'aniran tocant els sobacos.Ara els porteu davall del melic.Algun dia os cauran.Només os demano una cosa.Recordeu que no som de pedra eh?.Tingueu pietat de nosaltres...amen

Tens molt morro!Tu censures fotos i per això no surts portant res a la mà.Menys mal que la montse no ha censurat cap de teva i en surts alguna.I tu montse?No hauras censurat cap foto de teva no?No se no se.........Akestes reporteres son tremendes...També és cert que sort en tenim de les vostres cameres.Si hem de confiar amb el morata...
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty MES FESTUKUS?

Missatge  MONTSE MOLINA Dj Des 11, 2008 1:02 am

HOLE WUAPISSSIMMIMMMS!
PERÒ KE BÉ OS LO MONTEO, PER LLEIDA, TIOS? AIXI M´AGRADA PENSEU EN FESTESTES, BIRRETES, I VIVA LA JUERGA! KINA ENVEJA! SOBRETOT FEU FOTOS, I LES PENJEU OK?
JA M´AGRADARIA FER DE FOTÒGRAFA, PERÒ ELS PALLARS I ELS "PUTOS ESQUIADORS DE CAPITAL" M´ESPEREN.

AH!, CONTINUEU AL FORO, M' HO PASSO BOMBA.

CONTINUO SENSE SABER KE SA FET DEL " CONILL". ALGÙ, TE IDEA?

MOLTS PETONS I KE NO ACABI LA FESTA!
MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 04/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty això de bruixa

Missatge  lapilar Dj Des 11, 2008 10:56 am

EScolta xatet!!! això de que me diguis bruixa no quedarà així. Ja em buscaràs el dia 20 pel River, ja, perquè et convidi....no em trobaràs perquè estaré per damunt del teu cap volant amb la meva escombra...... Evil or Very Mad

Very Happy Very Happy Very Happy

I s'hi ho consegueixes, la cervesa no serà Sant Miquel que com ja et patrocinen, en deus tenir tantes com vulguis. jejeje

I el Morata que porti la camara de rodet per a que quedi constància amb paper
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty Aclaracio

Missatge  lapilar Dj Des 11, 2008 11:00 am

Clarament és pot veure que el meu vas és d'aigua.....el que passa que hi poso una mica de llimó per donar-li una mica de gust
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty ACLARIMENT

Missatge  LaTere Tresànchez Dj Des 11, 2008 11:31 am

Bé, en primer lloc gràcies Lozza perque porto 36 anys que son els que fa que conec a la Pili soportant aquests 13 dies de joventut de em porta (quan teniem tres anys em tirava el bolquer a la cara per resfregarme-ho que tota la vida ha sigut així de guarri....sense acritud...)

JO HE VIST LA FOTO CENSURADA DE LA PILI , sí , l'he vist i puc assegurar que s'havia de censsurar perque en la meva vida havia vist una cara de borrachuzza de tal entitat en una persona que estava bebent aigüa.... aquella foto esfonsa la imatge de qualsevol.

Montse, a veure si t'animes i un cap de setmana ens fas un truc i vens de soparillo i marcha a Lleida que ens ho passarem genial....

Bueno us deixo perque me'n tinc que anar a Balaguer a fer un judici sobre unes ovelles, sí, ho he escrit bé. Espero que no en cridin a cap de testimoni...

Besitos

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty Tema conill

Missatge  LaTere Tresànchez Dj Des 11, 2008 11:34 am

Ah per cert, no me'n vaig tranquila si abans no m'aclareix algú que és això del "conill que s'ha perdut????", té doble sentit????
Besitos

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty MOLTES FELICITATS

Missatge  Sergi Loriente Lo Chicho Dj Des 11, 2008 11:55 am

Amb una mica de retras pero "mas vale tarde que nunca". Felicitats Tere. Ja ens has agafat amb els 39, encara que la majoria estem mes aprop dels 40 que dels 39. Jo també m'apunto a fer unes birretes el dia 20 pel cumple de la Pilar. Ciao.

Sergi Loriente Lo Chicho

Nombre de missatges : 3
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty PER AIXÒ ESTAN LES AMIGUES

Missatge  lapilar Dj Des 11, 2008 12:10 pm

Gràcies wapa, per explicar lo de la meua foto.....tu saps perfectament que aquella foto no reflexava una realitat, jo en aquella hora, no estava en aquell estat....simplement és un mal moment de tirar una foto...

Ah Sergio el dia 20 no sol celebrem el meu de cumple, sino també el de la Tere. Que jo encara no els hauré fet els 39, però ella en canvi ja fara 11 dies que els té.
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Tinc rao o no? Empty Re: Tinc rao o no?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum