Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Cruels?era poc...

4 participantes

Ir abajo

Cruels?era poc... Empty Cruels?era poc...

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dj Des 11, 2008 9:03 pm

Os tinc que fer una confessió a tots els alumnes del foro.És un dels secrets més guardats.Ara ja ho puc dir, però durant molt de temps era de les coses que un sempre es calla i no les diu mai.Be,sou privilegiats pq és la primera vegadaque ho explico.

Quan he vist com se li deia al pobre de l'hoyas(que ja no m'enrecordava) tinc que dir a favor d'ell que amb mi es va portar molt be.

Quan anavem a quart d'egb si no recordo malament,L'hoyas es va comprar un diccionari i es va guardar el canvi a la butxaca.Jo vaig veure a kina se la guardava.No vaig poder aguntar la tentació i les vaig pendre.

Noooooooooo! esteu pensant tots que les vaig robar oi?Doncs no. Només les vaig canviar de lloc.jajaja.I en van pescar clar.Vaig tindre que tornar els diners de la meva guardiola durant uns mesos i al final el pobre hem va perdonar part del botí que vaig canviar de lloc.

Des de llavors vaig decidir no fer-ho mai més a la vida pq sino enlloc de tancar a la gent algun dia m'haguessin tancat a mi.jajaja.Os imagineu el cano i jo en la mateixa cel.la?

Be,necessitava fer akesta alliberació.Ja em sento més be.Jajajaj.Amic hoyas alla on estiguis.Una salutació per tu.Per cert,Avui he vist al toni amb el cotxe.oi toni?

Ah!Avui tb he vist a la montse rubio. Crec que es deia montse.Amb akesta tb tinc un secret que contar tot i que alguns ja os ho vaig dir el dia del sopar.jajaj.un altre dia.

Besisssssssssssssssssssss
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Cruels?era poc... Empty El pito del cotxe

Missatge  Toni Dv Des 12, 2008 12:12 pm

Joderrrr... la propera vegada pita més fort, que amb el carrito que tens ho pots fer sense por.... la veritat es que estava immers en una conversa interessant i no vaig parar compte que et tenia al costat al pont de la Universitat...
Bueno que sàpiguis que si ens veiem avui a la nit (surto de sopar) et convidaré a una birreta, que pel que he llegit t'agraden molt......

Una abraçada...
bounce
Toni
Toni

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Cruels?era poc... Empty et tenen clixat

Missatge  lapilar Dv Des 12, 2008 12:59 pm

Ja ho veus momin...a partir d'ara ets l'home de la cervesa....jajajaja
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Cruels?era poc... Empty Com sou!!

Missatge  Toni Dv Des 12, 2008 1:21 pm

Com sou!! el loza està en un moment en que s'ha de gaudir de la vida, vamos com tots no!!!! que tots tenim la mateixa edat, bueno tots tots no.... hi ha alguna baby que encara no!!!!!
Toni
Toni

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Cruels?era poc... Empty JUERGUEROS

Missatge  LaTere Tresànchez Dv Des 12, 2008 1:28 pm

Pero com sou. En aquest foro s'ha descobert un "enjambre" de juerguistes que fa por, només penseu en sortir, en beure i QUE NO PENSEU EN EL REGAL QUE ENS TENIU QUE FER A LA PILI I A MI EL DIA 20 O QUÉ!!!!!!
Pues venga, aneu pensant quin tanga us ficareu i a practicar coreografies...... jajajaj

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Cruels?era poc... Empty a por ellassss....

Missatge  Toni Dv Des 12, 2008 2:51 pm

Homeeeee!!!!! un tanguitaaaa!!! aqui o tots moros o tots kristians, si nosaltres ens posem tanguitaaa (que ho farem....) vosaltres us poseu un lindo culottee!!!! a ke no hay!!!
Toni
Toni

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Cruels?era poc... Empty Re: Cruels?era poc...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum