Algo pase amb el marcel!!!!!!
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Algo pase amb el marcel!!!!!!
Amic felix
L'altre dia vaig passar per on treballa el marcel i li vaig clavar la bronca pq ni tan sols s'ha registrat al foro.Hem va dir que a ell no li ha arribat cap correu..
Jiouston!tenemos un problema!!!!!.Hem va donar la seva adreça i veig que l'adreça que va escriure el dia del sopar no son iguals.A la del sopar el gionet es_ i l'adreça que hem va donar el guionet es -.
Llavors, des de la ignorancia informàtica.Si jo li reenvio el correu que ens vas passar on esta l'adreça del foro es podra registrar i estar amb nosaltres?
Una abraçada i al mateix temps també et felicito els nadals tan matiners.Tu també menjar molts anissosssssssssssss
L'altre dia vaig passar per on treballa el marcel i li vaig clavar la bronca pq ni tan sols s'ha registrat al foro.Hem va dir que a ell no li ha arribat cap correu..
Jiouston!tenemos un problema!!!!!.Hem va donar la seva adreça i veig que l'adreça que va escriure el dia del sopar no son iguals.A la del sopar el gionet es_ i l'adreça que hem va donar el guionet es -.
Llavors, des de la ignorancia informàtica.Si jo li reenvio el correu que ens vas passar on esta l'adreça del foro es podra registrar i estar amb nosaltres?
Una abraçada i al mateix temps també et felicito els nadals tan matiners.Tu també menjar molts anissosssssssssssss
Josep Antoni Lozano Salva- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008
bill gates
Xatet, no sóc el Felix, però ja et vaig dir que si reenvies el correu del Felix, també podran entrar.
Ja has parlat amb l'Ana Tarruella, per també demanar-li l'adreça?
Ja has parlat amb l'Ana Tarruella, per també demanar-li l'adreça?
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
Emilio de lo Marcel
A mi me conste: marcel_riusriu@hotmail.com
Es raro, ja que no m'ha rebotat (quan s'anvie un e-milio a une adresse incorrecte
a vegades retorne al remitent dient-li que no l'ha pogut antregà).
De moment, dels que vai anvià lo correu, no s'han registrat: L'Arànega, lo Barquero,
lo Planes, la Silvia Peres, la Eli Quibu...Gol!, lo Rius i la Vichares.
Que no s'ajon registrat no vol dí que no l'hagin visitat, ja que aquet foro es pot
vore de forma anònima.
Lo Felis
Es raro, ja que no m'ha rebotat (quan s'anvie un e-milio a une adresse incorrecte
a vegades retorne al remitent dient-li que no l'ha pogut antregà).
De moment, dels que vai anvià lo correu, no s'han registrat: L'Arànega, lo Barquero,
lo Planes, la Silvia Peres, la Eli Quibu...Gol!, lo Rius i la Vichares.
Que no s'ajon registrat no vol dí que no l'hagin visitat, ja que aquet foro es pot
vore de forma anònima.
Lo Felis
LoFelis- Nombre de missatges : 33
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum