Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

He fet el paries?

3 participantes

Ir abajo

He fet el paries? Empty He fet el paries?

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dc Des 17, 2008 6:55 am

Amics:

Os arribara a algu de vosaltres un correu d'akells anomenats chorra.Si envias este correo a 10 amigos veras que buena suerte...el proximo finde follaras en el river...te tocara el dia 22 el gordo... bla bala bla.i si no lo envias tendras que masturbarte cuando lleguesa a kasa...i la gorda no te tocara te chafara con esos tacones de aguja...bla bla bla.

Doncs la nostre estimada tresa m'ha enviat un d'akets.Sempre els he obviat però, ves per on, akest cop els he enviat i TRESA!!!!!.He esperat els segons de rigor i no m'ha sortit el nom de la persona que m'estime.Llavors:

La meva pregunta: he de pensar que no m'estime ningú o per contra m'han fotut el pel.Quin ha estat el resultat que t'has trobat?Si algu ho prova que hem digui si algu ha obtingut algun resultat
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

He fet el paries? Empty cadenes

Missatge  lapilar Dc Des 17, 2008 11:11 am

El primer el va enviar l'elisa. I no, a mi tampoc em va sortir res. I jo dubto molt que no hi hagi ningú que m'estimi....ni que sigui una miqueta petiteta, petiteta

De totes maneres jo continuo esperant que el dia 22 em toqui la loteria, que ja porto 38 anys que sol em toca un any més (la qual cosa espero continui passant molts anys...no em queixo) però una mica de pasta no m'aniria gens malament
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

He fet el paries? Empty DEMANO DISCULPES

Missatge  LaTere Tresànchez Dc Des 17, 2008 11:36 am

Pero com molt bé ha dit la Pili qui ho va començar va ser la Elisa (que crec que ningú d'aquest foro coneix...) i això em va semblar que li donava certa credibilitat i que al menys sortiria alguna parida PUES NO. Jo que mai faig aquestes coses.... i ademés mal vista.

Pero bueno continuo amb l'esperança de que em toqui la Loteria o al menys el lotero...

Besitos

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

He fet el paries? Empty Re: He fet el paries?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum