Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

no respire ningú...

4 participantes

Ir abajo

no respire ningú... Empty no respire ningú...

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dl Des 29, 2008 3:02 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaa a tots hi ha algú?

Ja veig que per vacances la gent no es conecta al foro a excepció d'uns quants. Per cert,tresaaaaaaaaaaaaaaaaa la pili no comença avui a la feina?estic preocupat per ella pq si comença avui es molt raro que encara no s'hagi conectat.jajaja.Hem de començar a trukar als hospitals i comisaries de lleida?

La montse es conecta però no diu gran cosa.Que tal trempolina!Com et van les vacances?Molt de fred per el teu país no?Jo amb les meves fieres cap aquí i cap allà.Alguna nit també he sortit eh?A fer unes copetes...Tu que?No baixes cap dia per lleida a veure a la family?si baixes podriem fer un cafetó rapid rapid...

Una abraçada
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

no respire ningú... Empty Re: no respire ningú...

Missatge  MONTSE MOLINA Dl Des 29, 2008 3:54 pm

HOLE WUAPOS DE CASA !!!!!!!!!!!!!

PRIMER DE TOT BONES FESTES, BONY ANY I BONS REIERETS!

PEL KE VEIG, N´HI HA UNS KUANTS PRINGUIS ( JO INCLOSA) KE AGUANTEM EL PAÏS.....VISCA CATALUNYA!!!, I ENS PASSEM TRABALLANT TOTES LES FESTES...... KE FAREM! DESPRES ENS TOKARÀ UNS MINIS VACANCES
EL DIA DE NADAL VAIG ESTAR AMB LA FAMILY A LLEIDA, NO HEM FAIG POGUER SORTIR DE FER- LOS ANAR AL RIVER, TANT KE M´HAGUES AGRADAR D´ANAR !!!!!!
ENS HI VAM TORNAR DE SEGUIT CAP A TREMP, PERKE ENS VA CAURE UNA NEVADETA MACA,

ESPERO AMIGUITOS KE DEMANEEU ALS REIS, MOLTES GANES DE FER SOROLL I GAMBERRO ALS NOSTRES 40 ANYS, LA HEM DE FER SONADA......

I ELS DE SUDANELL. COM OS VA EL PESSEBRE VIVIENT ? KINA GRÀCIA EL FARRE, DE SANT JOSEP!!!!!!!!!



TAMBÉ M´AGRADARIA TINDRE INFORMACIÓ DE LA FESTUKU DE LES NENES TERESA I PILI!!!! KINA ENVEJA ELS KE ESTAVEU PRESENT !!!!



DESDE TREMP UN PETONASSSSS AIXI DE GRAN

LA MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 04/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

no respire ningú... Empty AL PEU DEL CANÓ

Missatge  LaTere Tresànchez Dl Des 29, 2008 6:51 pm

Sí senyors, aquí estem treballant pero sense desatendre les obligacions amb aquest foro....
Lozza no et preocupis que la Pili ha començat a treballar però no està al seu lloc habitual i no té a disposició l'ordinador la qual cosa fa que no hagi pogut complir amb la seva principal tasca, que és escriure en aquest foro, perque lo primer és lo primer i no com altra gent, i no voldria dir res, que no escriuen un missatge ni a tiros.....

Moli, Moli, et vam ficar una falta gran a la nostra fiestuqui pero no t'explico res i així l'any que bé que ja serem unes quarentones hauràs de venir per veure-ho i viure-ho (però ja saps el làtex és obligat....).

Besitos a tots, que passeu un cap d'any ben desmadrat i a ser possible que hi hagi fotos a veure si entre tots podem aconseguir que aquest foro es tingui que llegir amb una sola mà.....jajajaja.

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

no respire ningú... Empty JA SOC AQUI

Missatge  lapilar Dt Des 30, 2008 10:49 am

No patiu....he tornat.....que seria d'aquest foro sense mi, que sóc una de les 3 persones que principalment escriuen, ja els hi val a tots els demés.
Ademés ara que la meva vida ha passat a ser pública i hi ha un narrador que ho explica tot (i no et sentis aludit eh? Lozza...)que si surto, que quina roba em poso...que si el River...que si els cubates...
Perquè no expliques que també quedem en horari diurn amb els nostres fantastics fills i anem al cucalocum.....biennnnnnnnn......ja ho sé, això no té morbo....
I sol faltava l'altra dient que pengem fotos que facin que pensem en pensaments impurs......Tere on quedarà la nostra reputació?????

Bé, ja n'hi ha prou. Es que com feia dies que no deia res.

Ala, petons per tots....els que escriuen i els que sol llegeixen.
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

no respire ningú... Empty Re: no respire ningú...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum