Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Encara falte molta gent

4 participantes

Ir abajo

Encara falte molta gent Empty Encara falte molta gent

Missatge  LoFelis Dj Gen 08, 2009 8:24 pm

Nois, cal passà a l'acció. Hi ha molte gent que no deu conéixe l'existència d'aquet foro.
Que algú veu algune vegade gent que no va vení al segon sopà però va vení al primé?
Jo l'altre die vai trobar-me a l'Abad i em va di que no vol sabé ré de tots nosaltres.
És una opció, of course. Algú va al bar Elena? Algú veu al Tato o al Berengué?
O al Gómez Hernández, organitzadó del primé sopà?
Hi ha molta gent que s'ha connectat alguna vegada i ja no ha tornat mai més, però
almenos tenim lo seu e-milio i podrem contactà amb ell pel propé eseveniment.

Lo Felis

Nota per lo Lozza, la Boneu i la 3ánchez: com a membres més actius us he fet
moderadors del grup, de forma que teniu més categoria i us he assignat el títol o
rang honorífic de "superusuaris-que-te-cagues" Very Happy
LoFelis
LoFelis

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Encara falte molta gent Empty SNIFF SNIFF

Missatge  lapilar Dv Gen 09, 2009 10:54 am

Jo que pensava que després de l'1 de gener aquest foro havia mort i ara veig que sóc superusuaria super guai.....felix no tinc paraules....quin honor...és "superxupi" bounce bounce bounce

Té de passar la llista actualitzada, ja ho sé. També em vaig comprometre a escanejar les fotos del primer sopar, però és clar no em puc passar tot un dia de jornada laboral treballant per aquest foro..

Estem en contacte

1000 gràcies
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Encara falte molta gent Empty ya estoy aquiiiii

Missatge  lo xavipujol Dt Gen 13, 2009 9:32 pm

eeeeeiiiii!!!!
.......molt bon any a tot hom!
He estat uns dies sense donar senyals de vida, primer perque he estat molt liat, i segon perque no recordava el password!!!!!!..........
I evidentment, ha tingut que ser lofelis lo que me ho ha solucionat. Moltes gràcies felis!!!

Respecte al foro, o com se digui............ostia!!!, es cert, i m'extranya que nigú hagi dit res més, per`es que pensant pensant, he pensat que a lo millor la gent no s'atreveix perque entre lolozano, latresanchez i laboneu.............jodeeeeeerrrr!!!!!............HO ACAPAREU TOT!!!!

Així m'agrada noies i noi, a veure si poc a poc la gent s'anima.............

Apa!, a seguir currant.............

lo xavipujol

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Encara falte molta gent Empty Bon any encara que una mica endarrerit

Missatge  loDolcet Dt Gen 13, 2009 11:06 pm

Bon any a tohom.
Ja torno a estar una mica més actiu, i podre anar escrivint i sobre tot llegint el foro.
El que passa es que aquest any que em començat part de la jornada laboral estic en un CAP, i la sanitat esta fatal, i encara hi ha despatxos sense ordinadors amb internet....així no e spot treballar amb condicions, sense poder escriure als foros des de la feina...on arribarem!! ara si que veig clar que hi ha crisi.
be em resignare i haure d'escriure des de casa o bé els dies que estigui en un despatx amb conexió.
BOn any a tothom i enharobona a la pila, lozano i 3sanchez pel seu nou titol!!!.....
Ah!!! i sense anims de ferir la sensibilitat de ningú, recordo que aquest any que em entrat tots els d'aquest foro anirem fent 40 ANYS!!! Ahhhh!!!......quina por eh!!! menys mal que mirant fotos..es pot comprobar que estem molt millor ara que als 14.

loDolcet

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Encara falte molta gent Empty Re: Encara falte molta gent

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum