Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estic viu eh?

3 participantes

Ir abajo

Estic viu eh? Empty Estic viu eh?

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dc Gen 14, 2009 11:13 am

Hola companys

Com el president terradelles "Ja soc aqui".Potser os he tingut una mica abandonats en akestes festes però hem passa una mica com lo dolcet.No tinc ordinador encara i nomes hem conecto desde la feina,biblioteca,... i akets dies he treballat poquet.Algu pensarà...treballar menys de lo que treballes?jajaja.

Be, primer dir-li a lo felix que no podem entrar en akesta decadència amic.Tio!stas acabat!Tot i que t'entenc perfectament pq estan en unes edats que lo flipes la feina que et donen.Ja m'enrecordo jo dels meus i tela.Però akest any resurgiràs com el ave felix...dic l'ave fenix.Ja veuràs company.En fent 40.Serà una edat màgica com si de peter pan es tractés.

En segon lloc donar-te les gràcies per tant distintiu títol honorífic.I felicitar a les meves amigues bruixetes per compartir akest honor.

Així m'agrada obrir el foro i veure a lo dolcet,el puyi,...A veure si s'anima més gent.Montse,chichooooooooooooooooooo,super lopezzzzzzzzzzz...vaaaaa animeu-se més.

Be,companys fins després.Vaig a treballar una miqueta que avui stic tot el dia.

Una abraçada
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Estic viu eh? Empty BON ANY CATALUNYA!

Missatge  MONTSE MOLINA Dc Gen 14, 2009 12:46 pm

BON DIA CATALUNYA!!!!!



OLE WUAPOS I WUAPES !!!!!!!!

PER FI JA ESTEM A L' ANY DE LA 4OTENA!!!

JO JA HE COMENÇAT L´ANY SUPER WUAPO, EL DIA DE REIS VAIG AGAFAR UNA PLAPA DE GEL
I PATAPUM !!!!! UNS KUANTS DIES AMB EL BRAÇ ENGUEIXAT!!!!!


L´ULTIM MISSATGE KE VIAG ENVIAR RECLAMAVA FOTOS DE CAP D´ANY DE LES VOSTRES SUPER FESTASSES, PERÒ VEIG KE MOLTS PAPAS ES VAN KEDAR ( COM JO) A CASA FENT FAMILIA, PERÓ ELS KE VAU SORTIR PODEU ENVIAR ALGUNA FOTO INTERESSANT......

I ELS DE SUDANELL!!! KOM VA ANAR EL PESSEBRE?????? JO SABIA DE VATRES PER PRENSA. KE VE KE US LO PASSEUUUU NENS,
A VEURE SI NO SOU GANSOS I ENTREU AL FORO !!!!!!

HEM DE MONTAR UNA COMISSIO DE FESTES PER EL NOSTRE ANY DE 40TENA????? JO DESDE TREMP COL.LABORO EL KE FACI FALTA, TINC GANES DE FESTES I MES FESTES..... LA HEM DE FER SONADA!!!!!!


FINS AVIAT
LA MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 04/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Estic viu eh? Empty Re: Estic viu eh?

Missatge  LaTere Tresànchez Dc Gen 14, 2009 3:59 pm

14 DE GENER: HEM INICIAT LA NOSTRA SINGLADURA CAP A LA QUARENTENA I EL MÉS CALENT ÉS A L'AIGÜERA (uy, m'ha sortit un pareado...) Shocked Shocked

Quicir, que encara no hi ha previstes festes, sortides i juergues vàries així que estic d'acord amb la Montsetrempolina en que s'ha de crear una comisió de festes, que un any passa volant i començar a organitzar alguna cosa, com a mínim tornar a la Costa Brava a rememorar el viatge de fi de curs. No estaria malament tampoc que algú s'animés a escriure al foro ... sense acritud eh???

VINGA, ÀNIM, NOMÉS ÉS UN TECLAT... TENIU QUE SUPERAR LA POR DE LA PÀGINA EN BLANC.....apreteu i ja està, oh quin gustassooooo, molt bé, vinga ja hi posa Hola....

Ala, a passar-ho bé estupendos i estupendes.

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Estic viu eh? Empty Re: Estic viu eh?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum