Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

marxaaaaaaaaaaaaa!

2 participantes

Ir abajo

marxaaaaaaaaaaaaa! Empty marxaaaaaaaaaaaaa!

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dj Gen 15, 2009 1:05 pm

Hola amics

Stic d'accord amb la bruixeta montse i la bruixeta tere.Si es te que donar un cop de ma per la comissió organitzativa del viatge o qualsevol altre evento conteu amb jo.ok?

Montse cariño!cuidat molt akest braç i recuperat el mes aviat possible.Vale!comences be l'any eh?Akest any ha de ser el nostre.El 69!oleeeeeeeeeeeeeee!.Aixi doncs,no trepitgis cap kaketa mes ok?

Be,amics os comunico que tornaré a estar uns dies fora de combat.Pk?Doncs pq marxo a italia demà 5 diesssssssssssssssssssssssssss!Tomaaaaaaaaaaaaa!No es que os vull fer dentetes eh?però tinc la testosterona a dalt de tot.El lozza pense veures tota la cervesa de roma.jajaja.

Ja os contaré de les meves lluites al circo romano con los gladiadores i las leonas.

Un besito i fins aviat
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

marxaaaaaaaaaaaaa! Empty LA ENVIDIA ME CORROE

Missatge  LaTere Tresànchez Dj Gen 15, 2009 3:26 pm

Il bello Lozza pira a l'Italia...... Che faran tuttas las bambinas de l'Espagna Olé.... Sad Sad
Io prego al Papi de Romi perque no te chumis tutta la cervesa....

Ala, que bé t'ho montes pájaro... Fes moltes fotos i penjant alguna al foro (sobretot les que no es puguin ensenyar, jajajajaja). No cal ni dir que aquest foro sense tú no serà el mateix, pero les altres dos superusuàries de la muerte farem el que podrem aquests 5 dies perque no es noti tant la teva absència (desprès d'aquest peloteo ja podria caure una botelleta de Grappa eh??? bounce bounce )

Passate-ho molt bé i ja ens contaràs .... Besitos.

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum