desde roma amb amor
3 participantes
Pàgina 1 de 1
desde roma amb amor
Holaaaaaaaaaaaaaaa!
No he pogut aguntar-me de conectar-me i escriure unes ratlletes.
De moment els monuments mhan agradat molt.el coliseo,la fontana de trevi,el vaticani,...Les ragazzas encara mes.jajaja.
Be,ens anem a menjare una mica i despres de fiestuki
Besitosssssssssssssssssss
No he pogut aguntar-me de conectar-me i escriure unes ratlletes.
De moment els monuments mhan agradat molt.el coliseo,la fontana de trevi,el vaticani,...Les ragazzas encara mes.jajaja.
Be,ens anem a menjare una mica i despres de fiestuki
Besitosssssssssssssssssss
Josep Antoni Lozano Salva- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008
Enveja sana!!!
Quina enveja més sana que et tinc... passa-t'ho superguay i disfruta que només hi estem 4 dies i dos surten amb boira...
Toni...
P.D.: he vist els nous canvis del foro... això de ser nous superusuaris que us cagueu està molt bé.... això si.. tot ascens s'ha de remullar... o sigui que ja sabeu xiquetes i xiquet...
Una abraçada.
Toni...
P.D.: he vist els nous canvis del foro... això de ser nous superusuaris que us cagueu està molt bé.... això si.. tot ascens s'ha de remullar... o sigui que ja sabeu xiquetes i xiquet...
Una abraçada.
Toni- Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 09/12/2008
xateeeeettttt
Ei, que passa!!!! Em despisto uns dies i te'n vas a Roma......ja m'ho havia dit la Tere,ja. El que passa es que ens tenies enveja a la Tere i a mi, de quan ens en vam anar a Londres
Però es que fa dies que estic montant un fiestuqui per a qui a la feina, i ja li dedico proutes hores laborals com per a sobre dedicar-me una mica de més de temps al foro, al final el sector de l'automòbil està fatal però a mi em despediran per no fer la feina, la poca que tinc.
així es que prometo tornar. A partir del dilluns 26.
Besitos per tots
Però es que fa dies que estic montant un fiestuqui per a qui a la feina, i ja li dedico proutes hores laborals com per a sobre dedicar-me una mica de més de temps al foro, al final el sector de l'automòbil està fatal però a mi em despediran per no fer la feina, la poca que tinc.
així es que prometo tornar. A partir del dilluns 26.
Besitos per tots
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum