Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Ja han començat a caure els 40

+2
lapilar
loDolcet
6 participantes

Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty Ja han començat a caure els 40

Missatge  loDolcet Dj Feb 05, 2009 8:31 pm

Bé amics,
Un cop refet del skock emocional. informo, que a mi ja m'han caigut els 40....no sé si soc el primer, o si hi ha algu més, però sense valor de confesar-ho jejeje. així que a veure si es va afegint gent al nou club!!

Aprofito també per felicitar al Sr. Carles Morata, per si de tant en quan llegeix això, si algu el veu que li transmeti les felicitacions pel seu nou carrec, (càrrec d'aquells amb un nom tant llarg qeu soc incapaç de repetir, però sona important eh!!) quan ho vaig llegir a la premsa amb foto i tot!! quasi bé no el vaig ni coneixer..perque despres diguin que del Joan XXIII no sort gent important jjejej

com que ja fa 20 anys que tinc 20 anys, però encara tinc força he decidit que avui surto a sopar i fer una cervesseta!jejej com es nota la edat, ja citant a cantautors retirats jejej
salutacions a tothom.

loDolcet

Nombre de missatges : 10
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty FELICITATS

Missatge  lapilar Dv Feb 06, 2009 5:50 pm

Moltes felicitats Joan!!!! bounce bounce bounce

Jo com tinc casi nous els 39, em semblen lluny els 40 Very Happy Però espero que arribin. I els 41, 42, 43......94, 95....

I doncs si , sembla que del Joan XXIII, a part d'algun delincuent, tenim gent que arriba lluny.
El pròxim sopar que el pagui ell, com recaudarà impostos, i alguna part són nostres.....total un petit desfalc no es notarà, i que tot sigui per una bona causa, celebrar els 40 tots junts.

Molts petons per tots
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty MOLTES FELICITATS.

Missatge  LaTere Tresànchez Dv Feb 06, 2009 7:30 pm

Així m'agrada, fent exercici de valentía.... I què? Què hi ha a l'altre costat dels 40??? Has vist la llum? Era la de la nevera quan has anat a buscar la cervesa... Razz Razz

Aquest anys caurem tots com a mosques però SEMPRE COM ARA.... Ja veus, tú citant a cantautors retirats i jo fent anar frases de jubilat....

Menys mal que ens queda el Morata.... orgull del nostre col.legi públic. Sí senyor, con dos..... perquè ademés no el deixen ni començar a treballar que ja es dediquen a dir "cosetes". Estem al país del "Aquí hay tomate"....
Felicitats pel nou càrrec Carles i ja ens convidaràs a una cerveseta (Bueno al Lozzi a més que ja sabem tots que té un saque.....jajajaja!!!).

Besitos.

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty Gracies penya

Missatge  Carles Morata Dv Feb 06, 2009 8:58 pm

Carai dolcet, això de Sr. no hi estic acostumat....M 'HAS DEIXAT FLIPAT.

Moltes gràcies a tots, i si noia, ja comencen amb històries que no son veritat. Avui ja
ho han rectificat al mateix diari doncs es tracta d'un error, però la batacada ja m'ha tocat
empassar-me-la. Moltes disculpes, però l'error me l'he hagut d'empassar. En fin, c'est la vie.

I lo del sopar m'apunto, això si, lo dels cales ho teniu fotut......, sento dir-vos que cadascú
que es pagui el seu OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHH

PERO UNA RONDA LA PAGO ......... VALE ?

UNA ABRAÇADA A TOTS

Razz Razz

Carles Morata

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 03/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty ja era hora carles!

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dl Feb 09, 2009 1:23 pm

hola companys!

En primer lloc felicitar a lo dolcet per les seves 40 primeveres.Ja ens diras que es sent tindre 40,però rapid que al 19 de Març hem toca a mi eh?De totes maneres et veig be!.

Ja era hora que donessis señals de vida SR. MORATA.Pel que he pogut veure has tornat a lo grande.Ja se que la ignorancia és molt atrevida,però algú hem pot explicar quin carrec li han donat al Carles?Ho sento però ultimament no tinc temps ni de llegir la prensa.No soc com la pili,tresa,lo docet... que es passen escaquejats del curro llegint el diari,foros,organitzant festes(si per l'empresa però perdent temps),internet,esmorzars d'una hora,...

Ui!Entra el meu jefe!Os tinc que deixar!
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty titol

Missatge  lapilar Dl Feb 09, 2009 5:25 pm

Hombre!!! Sr papi di Romi!!!!

Com estàs??? Si es que si jo no et busco, tu no em dius res....

El SENYOR MORATA (perquè ara li hem de dir Senyor) és Director de Recaptació de Tributs de la Diputació, si no m'equivoco....tan llarg.... I que a part de sortir la noticia del seu nomenament ja li busquen els draps bruts....si es que això del politiqueo.
I tu a veure si estàs pel que has d'estar, menos fer el gos i més treballar (internet, foros, missatges...ja saps)

així que el 19 de Març els fas tu, doncs ja veig que és dijous, que quedem divendres o dissabte???? Mira el calendari que m'ho apunto, ja me diràs
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty Sobre los cumpleanys

Missatge  LoFelis Dc Feb 11, 2009 6:18 pm

Hola nois i noies

Per molts anys, Dolcet. Tinc records molt rovellats de quan, de molt petits, celebràvem los cumpleanys
a casa dels teus pares, al carré Lluís Besa, si no recordo malamén. Hi havie sanduitxos de pa bimbo, fantes,
etc.

Aprofito per recordar-vos que, a la vostra fitxa de registre en aquet coi de foro, teniu un apartat on podeu
posà la vostre date de cumpleanys i així, quan s'entre i és el dia d'algun cumpleanys d'algun membre, u avise.

Això del viatge a Lloret... m'interessa especialmén per que, quan es va fer l'"original", jo no hi vai podé anà.
Però deu sé molt complicat montar-u, tots amb crios, maromos i dones (ejem, espero que no llegeixi això la meue), etc.
Però si es vulgués fé una escapadete de un cap de setmane, are a la primavera en temporade baixe, jo m'apunto.

Une abrassade a totes (a vosaltres, los homes, no, faltarie més)

Lo Felis
LoFelis
LoFelis

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Ja han començat a caure els 40 Empty Re: Ja han començat a caure els 40

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum