Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

No et pots negar!

3 participantes

Ir abajo

No et pots negar! Empty No et pots negar!

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dc Feb 18, 2009 3:02 pm

Hola amics!

Amic felis!Sino vas anar l'altre cop ara es el moment de reviure allo que no vas pogue en el seu moment.Ja saps el que has de fer.Fer-li la pilota a la teva dona un temps abans de marxar(es a dir el que fas i fem tots els homes: netejar,cuidar els nens,fer la compra,cuinar,complir al ...Jajaja entre d'altres).AH!Algun regalet potser també.

A les meves bruixetes!que no desesperin que aviat hem veureu per la nit.Aquest finde continuo fora de joc,però aviat acabaré.Només faig que criar i treballar.Puaj!

Ah!Una cosa bona per dir!Avui hem despedeixo dels meus companys de barna i el dilluns començo a lleida!Tooooooooooooooooma flan de huevo!vaig demanar el trasllat i me l'han donat.Amb l'antiguitat que tinc hem tocaba per nassos.Son 20 anys arrossegant-me per akestes cases.

Un besito a tots
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

No et pots negar! Empty MOLTES FELICITATS

Missatge  lapilar Dj Feb 19, 2009 2:16 pm

Moltes felicitats xatet pel teu trasllat!!!! bounce bounce bounce

Ja ho saps, això s'ha de celebrar....jejeje

Que junt amb l'ascens de posició del Senyor Morata i el teu trasllat, tenim el beure assegurat tota la nit gratis......iuuuuuppppiiiii

A veure quan us estireu.

I si Felix, a Lloret, no hi hem d'anar tot el pack family, ha de ser una festa de gent sola de 40 anys

Besitos
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

No et pots negar! Empty Aggggggg! mis ojos!

Missatge  LoFelis Dj Feb 19, 2009 8:34 pm

lapilar escrigué:Moltes felicitats xatet pel teu trasllat!!!! bounce bounce bounce

Ja ho saps, això s'ha de celebrar....jejeje

Que junt amb l'ascens de posició del Senyor Morata i el teu trasllat, tenim el beure assegurat tota la nit gratis......iuuuuuppppiiiii

A veure quan us estireu.

I si Felix, a Lloret, no hi hem d'anar tot el pack family, ha de ser una festa de gent sola de 40 anys

Besitos

Felix? Quin mal a la viste... FELIS

I si, realmén el pack familiar caldrie exclourel... però qué difícil pot sé aconseguí
los permisos necessaris (encara que a mi, qualsevol dia deixaré de tení aquet probleme, em
donaran una patade al cul i seré libre, com diu aquella cansó del Nino Bravo)

Petons
LoFelis
LoFelis

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

No et pots negar! Empty Re: No et pots negar!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum