Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

---Cuentame!----

3 participantes

Ir abajo

---Cuentame!---- Empty ---Cuentame!----

Missatge  LoCarles Dl Des 01, 2008 8:00 pm

Déu n’hi do si ha plogut d'ençà aquesta foto.

Imatges que queden pel record.

---Cuentame!---- 25anystr3.th---Cuentame!---- Thpix

https://2img.net/r/ihimizer/img222/8297/25anystr3.jpg


Editat per darrera vegada per LoCarles el Dt Des 02, 2008 6:15 pm, editat 1 cop en total

LoCarles

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 30

Tornar a dalt Ir abajo

---Cuentame!---- Empty Quin Carles?

Missatge  LoFelis Dl Des 01, 2008 8:09 pm

Dis-me lo teu apellit... porfa
LoFelis
LoFelis

Nombre de missatges : 33
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

---Cuentame!---- Empty Lo Duaigües

Missatge  LoCarles Dl Des 01, 2008 8:23 pm

Lo Carles Duaigües Arbonés, no confonguis amb el Montull.

Salut

LoCarles

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 30

Tornar a dalt Ir abajo

---Cuentame!---- Empty Identificant "caretos"

Missatge  LoCarles Dt Des 02, 2008 1:07 am

1a Foto començant per la esquerra.
Si m’equivoco hem rectifiqueu.

1a fila començant per l’esquerra: Benito BARQUERO, Carlos ESTEBAN (trompi?? elephant ), ni idea-1, ni idea-2, ni idea-3, ni idea-4
2a fila: M.Pilar ESTEBAN ( Question ), Guadalupe CASTILLA, Paco BERMUDEZ, Joan Carles ABAD, Cesar SANZ ( Question ), Robert CUNILLERA, Joan Marc DOLCET, ni idea-5 (em sona molt, però no recordo)
3a fila: Laura CASADO (inconfusible), M.Àngels ALFONSO, ni idea-6, Pili BONEU (quien te ha visto y quien te ve), Iolanda Capó (que mona, ella),
4a fila: Montse ARAN, M. Mar ARANEGA (una altra que sembla que no hagi passat el temps), ni idea-7, Maria ESPINAL, Francesca CASALS ( Question ), Jorge ARROYO, ni idea-8 (em sona molt, però tampoc la recordo), Olga Consuegra ( Question ), ni idea-9, Miquel Angel BEA, Diego CANO, Emilio BERENGUER (al qui li hem posat falta).

Apa, si us ve de gust, podeu continuar amb les altres. Si no ja m'hi posaré un altre dia.

LoCarles

Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 30

Tornar a dalt Ir abajo

---Cuentame!---- Empty Re: ---Cuentame!----

Missatge  lapilar Dt Des 02, 2008 2:15 pm

JO XATET SOC COM EL VI, QUE MILLORO AMB ELS ANYS....JAJAJAJA

Començant per la esquerra.
Si m’equivoco hem rectifiqueu.

1a fila començant per l’esquerra: Benito BARQUERO, Carlos ESTEBAN (trompi?? elephant ), ni idea-1, ni idea-2, ni idea-3, ni idea-4
2a fila: M.Pilar ESTEBAN ( Question ), Guadalupe CASTILLA, Paco BERMUDEZ, Joan Carles ABAD, Cesar SANZ ( Question ), Robert CUNILLERA, Joan Marc DOLCET, ni idea-5 (em sona molt, però no recordo)
3a fila: Laura CASADO (inconfusible), M.Àngels ALFONSO, ni idea-6, Pili BONEU (quien te ha visto y quien te ve), Iolanda Capó (que mona, ella),
4a fila: Montse ARAN, M. Mar ARANEGA (una altra que sembla que no hagi passat el temps), ni idea-7, Maria ESPINAL, Francesca CASALS ( Question ), Jorge ARROYO, ni idea-8 (em sona molt, però tampoc la recordo), Olga Consuegra ( Question ), ni idea-9, Miquel Angel BEA, Diego CANO, Emilio BERENGUER (al qui li hem posat falta).

Apa, si us ve de gust, podeu continuar amb les altres. Si no ja m'hi posaré un altre dia.[/quote]
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

---Cuentame!---- Empty Re: ---Cuentame!----

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum