Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili!

4 participantes

Ir abajo

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili! Empty Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili!

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dj Abr 16, 2009 9:12 pm

Hola companys!

Per fi tenim algu difrerent i no som els de sempre.Benvinguda al foro pili.Ja veus que poc a poc anem caient tots i els 40 arriben tard o d'hora.L'altre pili presumeix que fins al decembre no en fa 40 però també li arribaran també.

Fa dos dies em vaig trobar el tato que li havia dit la laura de fer un soparillo.Per mi cap problema.Ho anem dient a tots i que vingui qui pugui.

Montse no treballis tant que et faràs d'or!En aquest sopar podriem començar a moure el tema de lloret no?

Be,de nou benvinguda al foro.Fa ilu poder conectar amb algu mes.

Besitos a tots/es
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili! Empty CARAVAN OF LLORET

Missatge  MONTSE MOLINA Dv Abr 17, 2009 12:37 pm

BON DIA CATALUNYA!!!!!!!

KE BE KE ESTEMMM!!!!!!

SÓC UNA POBRE DESGRACIADA AUTONOMA, PER AIXÓ EL TANT TREBALLAR, PER MANTRINDRE A UNS KUANTS!!!! PERÓ KE HI FAREM, VIVA LA VIDA!!!


REFERENT A LA TEVA RESPOSTA PILI ESTEBAN , EL MEU ANIVERSARI ES EL DISSABTE KE BÉ, EL 25, LA EDAD, DONCS JA M´AGRADARIA FER 20 ANYS, PERÓ SOM DE LA CULLITA DEL 69, PER TANT ESTEM A L´ANY DE LA CRISIS

REFERENT ALS SOPAR DELS TATOS, JA INFORMAREU KIN DIA , JO FARÉ TOT LO POSSIBOL PER VINDRE I DE PAS PODEM CELEBRAR ELS 40 AMB UNS CAVES O BIRROTES.
I DE PAS AMBIENTATS, PODEM PARLAR DE LA CARAVAN OF LOVE CAP A LLORET, SOBRE TOT CONFECCIONAR EL CALENDARI( POSSIBLES DIES) I POSSIBILITAT DE PERSONAL, PERKE MOLT M´OLORO , KE AL PAS KE ANEM
SEREM NOMES EL REPRESENTANTS DEL FORO , I LA NOVA PILI ESTEBAN.

AUH!!! ARREVEU-RE
MOLTS PETONS DESDE TREMP

LAMONTSE
MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 04/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili! Empty que beeeeeeeeee¡¡¡¡¡¡¡¡

Missatge  pili esteban Dl Abr 20, 2009 4:41 pm

hola nois gracies per les vostres respostes, em falta un dia iiiiiii ya tinc 40. m'han dit que als 40 tindrem una explosió d'hormones, ja tinc ganes de comprovar-ho.

referent al sopar, jo m'apunto! si pot ser, dissabte a la nit, que així l'endemà, tothom tenim festa Cool .
ja direu alguna cosa

Loza, gràcies per la benvinda igual que a la montse, m'han agradat els vostres comentaris, ja m'aniré passant de tant en tant pel forum, ja que tinc poc temps i no em puc passar cada dia.
un petó per tots cheers

pili esteban

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/12/2008
Edad : 55
Ubicació : lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili! Empty Benvinguda

Missatge  Carles Morata Dj Abr 23, 2009 9:10 pm

Ei familia...... com anem ?

Primer de tot deixeu-me felicitar a tots els “doble veinteañeros”, que ja veig que van caient poc a poc... jo fins finals d'agost no em toca així que estic esperant “el momento”............i que, “que se siente”....”que se nota”.... o be “no se nota i no traspasa”......, això de les hormones es veritat o que..... (yo no noto nada. Potser es que es van equivocar i en tinc 30 ????????)

i que us pensaveu, que m'havia oblidat de vosaltres.....je, je, no os librareis de mi tan facilmente.

M'alegra veure que el foro continua, tot i que els superusuarisquetecagues, ja no són el que eren ehhhhhhhhh????? teniu l'obligació de mantenir-vos informa't i xismorreos varios a la penya, així que a conectar-se cada dia en estricto cumplimiento del deber.

Ah, i ja vei que la familia aumenta, benviguda Pili

Bueno, saluditos,abrazos i pessics al culet

Per cert, ja sabeu que tot el que sigui caxondeo i soparillos m'apunto........

Carles Morata

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 03/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili! Empty BON DIA CATALUNYA!!!!

Missatge  MONTSE MOLINA Dv Abr 24, 2009 11:36 am

BON DIA CATALUNYA!!!!! BONA DIADA DE SANT JORDI AMB RETARD!!!!!


COM VA?????
AVUI FAIG LA SUPER DESPEDIDA DELS 39 ANYS, NO SE A ON EMPORTEN, PERO SUPOUSSS QUE EL DILLUNS ESTARÉ PRESENTE, PERKE EN TORNEU A FELICITAR UN ALTRE COP, AUH VENGA TOT DE PATAG!!!!!
PROMETO KE EL DIA KE VINGUI A LLEIDA, KE SERA AVIAT PODEM MONTAR UN SOPARET AMB TOTA LA FAUNA DEL COLE, A BAR DEL TATO, KE ENCARA NO SE KI ÉS!!! KINA GRACIA!!!!!


AKEST ANY S´HA DE FER SONADA, I A MÉS A MÉS TOTS HI TENIM GANES, PERKE LA JUERGUILLA ENS VA KE TI CAGUIS LORITO!!!!!! HEM DE DEIXAR EL PABELLÓ BEN ALT


DONCS SI NO PASSO D´AKEST CAP DE SETMANA, HEM DONO PER FELICITADA DEMÁ I EL DIA DEL MEU SANT!!!!!!! TINC POR!!!!


AUH BESITOS MOLTS!!!! I SOBRE TOT NO FEU BONDAT!!!! VIVA LA VIDA!!!!!


LA MONTSE
MONTSE MOLINA
MONTSE MOLINA

Nombre de missatges : 16
Data d'inscripció : 04/12/2008
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili! Empty flicitaaaaaaaassssssss

Missatge  pili esteban Dl Abr 27, 2009 4:42 pm

muchas felicidades, por tu santo montse ahhhh y por el cumple.

pili esteban

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/12/2008
Edad : 55
Ubicació : lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili! Empty Re: Oleeeeeeeeeeeeeee per la pili!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum