això és fantàstic
5 participantes
Pàgina 1 de 1
això és fantàstic
Aquest home és una meravella, eficient, ràpid...
Per la meva part i si me'n surto intentaré penjar les meves fotos demà, on hi ha els que vam tancar el River....jejeje.
Petons a tots.
Per la meva part i si me'n surto intentaré penjar les meves fotos demà, on hi ha els que vam tancar el River....jejeje.
Petons a tots.
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Mecachis
...no vai podé anà finalmén al River. Fa 1 setmane que tinc une conjuntivitis cavallar i quan ja havie
aparcat lo cotxe als Campos em va comensà à picà l'ull i vai tení que anà cagant llets a case a posar-me
les gotes (oftalwell).
Lo Felis
aparcat lo cotxe als Campos em va comensà à picà l'ull i vai tení que anà cagant llets a case a posar-me
les gotes (oftalwell).
Lo Felis
LoFelis- Nombre de missatges : 33
PENJEU FOTOS QUE TINC EL MONO
Hola a tots. Veig que ens matem treballant..... Quina eficiència la del Fèlix i quina rapidesa de resposta.... (ja veieu que jo m'incloc).
La festa va estar tant bé que em vaig quedar amb ganes de repetir-ho i com que l'any que ve ja en fem 40 tenim l'excusa perfecta.
Petons a tots i totes.
La festa va estar tant bé que em vaig quedar amb ganes de repetir-ho i com que l'any que ve ja en fem 40 tenim l'excusa perfecta.
Petons a tots i totes.
LaTere Tresànchez- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 25
Fa vint anys que tinc vint anys.
A veure si ho tornem a repetir sense tenir que esperar 5 anys mes.
Els 40 es una bona excusa. Si podem reunir mes gent encara millor.
Abraçades per tothom.
Els 40 es una bona excusa. Si podem reunir mes gent encara millor.
Abraçades per tothom.
Sergi Loriente Lo Chicho- Nombre de missatges : 3
Re: això és fantàstic
Crec que estaria bé un soparet dels 40.... a veure qui estrena els 40. em sembla que de moment soc jo el primer a arrivar als 40 el 25 de gener.. així que jo haure de començar a entrenar per aguantar mes sopars.
loDolcet- Nombre de missatges : 10
Re: això és fantàstic
Aquests padrins que ja són a prop dels 40.
En canvi jo, encara no en tinc ni 39.....jajaja és el que té neixer al desembre i si pot ser ben al final
En canvi jo, encara no en tinc ni 39.....jajaja és el que té neixer al desembre i si pot ser ben al final
loDolcet escrigué:Crec que estaria bé un soparet dels 40.... a veure qui estrena els 40. em sembla que de moment soc jo el primer a arrivar als 40 el 25 de gener.. així que jo haure de començar a entrenar per aguantar mes sopars.
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum