A tot se li diu amigues
3 participantes
Pàgina 1 de 1
A tot se li diu amigues
36 anys recordan-te el mateix?Et tira el bolquer per la cara?Sense acritud... joder amb l'amiga.jajaja
Vaaaaaaaaaaa.Només una birreta.et sortiré barato.La sant miquel m'ha recindit el contracte.Potser si que era aigua ara que ho dius.jajaja
Vaaaaaaaaaaa.Només una birreta.et sortiré barato.La sant miquel m'ha recindit el contracte.Potser si que era aigua ara que ho dius.jajaja
Josep Antoni Lozano Salva- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008
no tindre pietat
ja li diràs a l'ocellet que te la pagui, perquè si és per mi aniràs a l'aixeta del lavabo......després del que m'he hagut de sentir.
A part jo no celebro res el 20, que el meu cumple no és fins el 22 i a veure si ho celebro i no hi arribo, que???? Tenint en compte que el 19 tinc sopar de feina, i el 20 amb les amigues...jo crec que no hi arribaré, una ja té una edat, i l'aigua fa mal
A part jo no celebro res el 20, que el meu cumple no és fins el 22 i a veure si ho celebro i no hi arribo, que???? Tenint en compte que el 19 tinc sopar de feina, i el 20 amb les amigues...jo crec que no hi arribaré, una ja té una edat, i l'aigua fa mal
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
caixa de birres
Tú tranquil Lozza que aquí la menda lerenda et pague una caixa sencera i amés t'ajudaré a beure-te-les que no et fessin mal, que ja tenim una edat ....AY PERDÓ LA PILI NO, PERQUE LA PILI ÉS 13 DIES MÉS JOVE QUE JO, PERQUÈ ÉS CLAR LA PILI FINS AL 22 NO FA ELS ANYS LA PILI QUE CLAR, NO SÉ SI HO HE DIT, ENCARA NO HA FET ELS 39.......Ey no sé que m'ha passat.....
LaTere Tresànchez- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 25
SENSE PARAULES
TOT ES ENVEJA.....NO PUC DIR RES MES
lapilar- SuperUsuari-que-te-cagues
- Nombre de missatges : 56
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum