Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

On estava el "latigo"?

3 participantes

Ir abajo

On estava el "latigo"? Empty On estava el "latigo"?

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dt Des 23, 2008 11:14 am

Companys

El dissabte hem vaig trobar a la companya tresa,pili i laura que estaven de celebració.A part de l'estat propiament d'alegria que comporta la festa i l'alcohol, portaven uns trapitos que deu meu!.Eran las dominas de la noche.Os puc dir que el latex era lo que mes predominava. On tenieu el fustigador?Hem va donar ganes per primer cop a la meva vida de sometrem a elles.

Menys mal que jo vaig anar al river i vosaltres a l'antic que pq sino estava veient que acabaria llepant la punta de les vostres botes.jajaja.

A l'antic al final vau pescar algun esclau?

Un peto
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

On estava el "latigo"? Empty DOMINATRIX

Missatge  LaTere Tresànchez Dt Des 23, 2008 11:40 am

ARRODÍLLATE PERRO...

UUUUHHHHHH, com et vam trobar a faltar pero al final ens vam decantar per l'Antic perk pensavem que el River estaria alicatat.

Lo del làtex té un punt putiguarri que està bé pero t'asseguro que quan ja portes unes hores la sensació és de "entrecot en papillotte"... De totes maneres el rollo esclau mola així que si cal tornar a treure el conjunt làtex es treu que ja tenim una edat i d'aquí a poc potser ja ni ens entra.... la roba.

Bueno guapos i guapes QUE PASSEU UNES BONES FESTES i per la resaca Espidifén, eficàcia comprobada.

Besitos.

LaTere Tresànchez
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

On estava el "latigo"? Empty ON ESTA LA DISCRESCIO

Missatge  lapilar Dj Des 25, 2008 7:59 pm

Una ja no pot sortir sense que en aquest foro es sapigui, i fins i tot ja expliquem la roba que portem, que ens està passant???
lapilar
lapilar
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 56
Data d'inscripció : 01/12/2008
Edad : 54

Tornar a dalt Ir abajo

On estava el "latigo"? Empty Re: On estava el "latigo"?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum