Alumnes Joan XXIII
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!

2 participantes

Ir abajo

Felicitats!!!!!!!!!!!!!!! Empty Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!

Missatge  Josep Antoni Lozano Salva Dt Abr 28, 2009 5:19 pm

Primer de tot demanar disculpes per no felicitar-vos el dia que tocaba,però entre que només em conecto a la feina i el super curro que tinc no he pogut felicitar-vos.Aixi doncs FELICITATS PILIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII I FELICITATS MONTSEEEEEEEEEEEEEE.Ah! a la montse per partida doble.Os juro que us ho recompensaré pel meu retard.

La veritat es que tot i que en teniu 40 esteu les dos com per fer-vos un favor!Ui!Se m'ascapat!Emmmmmmmm!Vull dir que esteu molt wapes i os conserveu molt be.(perdoneu eh!es que aixo de les hormones revolutions).

Si si si amic morata, en aquesta edat trobo que les hormones van loques.Per cert,JA ERA HORA QUE RESPIRESSIS BANDIDO!

Fa poc que vaig veure pel carrer al tato i vam parlar del soparillo.Hem va dir que no va poder venir l'ultim sopar perque venia algú molt important del barça a fer una xerrada i com que ell porta la penya d'aqui no va poder escaqueijar-se però que el proxim vindra segur.

Be,continuo treballant pq sino....

Besitos a tots i totes
Josep Antoni Lozano Salva
Josep Antoni Lozano Salva
SuperUsuari-que-te-cagues
SuperUsuari-que-te-cagues

Nombre de missatges : 52
Data d'inscripció : 01/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Felicitats!!!!!!!!!!!!!!! Empty graciesssssssssssssssssssssss

Missatge  pili esteban Dc Abr 29, 2009 4:31 pm

muchas gracias por felicitarme,""espero eso de la recompensa"", lo de las hormonas es cierto a mi ya me han cambiado, y me he vuelto mas loca de lo que era, o eso me han dicho.


bueno lo de la cena espero que sea pronto, ya que hay ganas de salir,porfaaaaaa que sea en sabadete.

pili esteban

Nombre de missatges : 13
Data d'inscripció : 02/12/2008
Edad : 55
Ubicació : lleida

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum